300 Kilo Lood of een troy ounce goud

13 Mei

Ondertussen ben ik ook lood aan het sparen.Ik heb 300 Kilo nodig en dit moet allemaal onder aan de kiel komen,
dit om het scheepje in balans te houden.
Inmiddels heb ik al van collega’s lood gekregen, maar het is nog niet voldoende.
O en ik doe niet moeilijk als je Eèn troy ounce goud komt brengen (31,1034768 gram om precies te zijn).
Inwisselbaar voor lood en ik weet zeker dat er wat over blijft voor een goed fles champagne 🙂Lood

Geef een reactie

