Kleur

13 Sep

De laatste tijd niet zoveel postjes geplaatst  maar dit betekent niet dat er niet gewerkt wordt aan de boot;

steeds een foto van weer een laag grondverf is weinig interessant.

De boot ziet er mooi strak uit en vanavond heb ik nog wat kleine oneffenheden glad geplamuurd, het onderwaterschip moet nog een keer in de pantsercoat en dan is dit klaar.

Inmiddels heb ik ook de kleur van het schip bepaald, eerst dacht ik aan de kleuren van de motorboot die mijn opa in de jaren zestig heeft gemaakt,  een hele lichtblauw op het dek, een witte romp met een donkerblauwe bies maar dat is wat saai voor mijn racertje.

Dus geef ik mijn  boot de kleur van de door mij in 2008 ontworpen keuken, zuiver oranje in combinatie met grijs.

plamuren 07-02-09_1250

Geef een reactie

