Verjaardag

1 Mrt

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik daadwerkelijk ben begonnen met de bouw van mijn minitransat!
De teller staat inmiddels op 494 uur. Het jaar is omgevlogen en de eerste fase (het maken van de romp) verliep razendsnel. Sinds de boot omgedraaid is, verloopt het zichtbare proces wat trager; ten eerste heb ik minder vrije tijd op dit moment en ten tweede werk ik nu aan details. De banken/slaapplaatsen met opbergruimte zijn zo goed als klaar en ik ben begonnen met de mastvoet.
Mijn planning is dat het schip over een jaar te water gelaten kan worden.Bedbank

Mastvoet

Geef een reactie

