Voorjaar

15 Apr

Net als de winter die een periode van relatieve stilstand is, was dit voor mij een tijd van rust  en een mooie voorbereiding op de lente.

Maar echt stilgestaan heeft het allemaal niet; zo heb ik de lieren gedemonteerd en schoongemaakt (foto 1). Ondertussen heb ik een boottrailer gekocht om de boot te kunnen transporteren en ik heb de

offerte van de tuigerij (mast en de zeilen) binnen en dat ziet er veelbelovend uit. Binnenkort maar eens een afspraak maken om details te bespreken.

En tot slot: om de kosten van de tuigerij wat te drukken, breng ik mijzelf de fijne kneepjes van het splitsen bij (foto 3). LierenTrailerOogsplits

Geef een reactie

